صادرات محصولات کشاورزی آسان است

صادرات محصولات کشاورزی همواره در طول تاریخ یک شغل فوق العاده و پر درآمد بوده است و ما امروز به کشاورزان و تولیدکنندگان کشورمان این مژده را می دهیم که شما هم می توانید با خدماتی که تیم پارسیانو در اختیار شما قرار می دهد محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنید و برای این کار کافیست تا اولین قدم را بردارید.

" شروع کنید ما تا انتها در کنار شما هستیم "

خدمتی دیگر از تیم پارسیانو

صادرات محصولات کشاورزی

علاقه مندان به حوضه صادرات محصولات کشاورزی می دانند که اولین قدم و حتی مهم ترین عامل جهت ورود به عرصه تجارت بین الملل، پیدا کردن مشتری خارجی مطمئن می باشد. پارسیانو به کمک شما می آید به این صورت که شما عزیزان می توانید محصولات خود را به زبان های مختلف آگهی کرده و مشتریانی از کشور های همسایه و حتی از سراسر جهان برای صادرات محصولات کشاورزی پیدا کنید.

نگران ادامه کار نباشید فقط اولین گام را بردارید و برای محصولات خود مشتری خارجی پیدا کنید در ادامه تیم پارسیانو با مشاوره های تخصصی تا انتها در کنار شما خواهد بود.

آگهی های شما به زبان های انگلیسی، عربی، ترکی، روسی وغیره ترجمه می شود تا خریداران محصولات کشاورزی در کشور های دیگر شما را پیدا کرده و با شما تماس بگیرند.اگر شما جهت ثبت آگهی و مذاکره با مشتریان به زبان های خارجی مسلط نیستید این برای شما مشکلی به وجود نخواهد آورد زیرا تیم پارسیانو تمام این کارها را برای شما انجام می دهد. تیم پارسیانو با خدمات خود از ابتدا تا انتهای صادرات محصولات کشاورزی در کنار شما می ماند تا شما را در انجام یک تجارت موفق و سودآور یاری نماییم. گام اول را با لمس یکی از دکمه های زیر بردارید.

export-of-agricultural-products

صادرات یکی از بهترین راه های رونق و پیشرفت اقتصاد کشور می باشد

خدمات پشتیبانی پارسیانو در مسیر صادرات

با این خدمات شما می توانید صادرات محصولات را به کشور های همسایه و جهان انجام دهید و تجارت خود را شکوفا کنید

نمایش آگهی به زبان های مختلف

زبان انگلیسی،عربی،ترکی،روسی

خدمات سورتینگ و بسته بندی

برای تمام محصولات شما

خدمات ارسال محصول به خارج از کشور

خدمات گمرکی و ترخیص کالا

مذاکره با طرف های خارجی

مشاوره و مذاکره بامشتریان خارجی

export-of-agricultural-products

با ما در ارتباط باشید

جهت ثبت آگهی لطفا فرم زیر را به دقت پر کنید

جهت ثبت آگهی لطفا فرم زیر را به دقت پر کنید