سیاست حریم خصوصی

پارسیانو سامانه خرید و فروش عمده محصولات کشاورزی

ما که هستیم :

ما یک سازمان خصوصی هستیم که با نام رسمی پارسیانو و آدرس اینترنتی: https://parsiano.ir و با اخذ مجوزهای لازم بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران برای راه اندازی این کسب و کار بر بستر اینترنت با هدف حمایت از تولید و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مشاغل وابسته از سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت نموده ایم تا بتوانیم بر پایه علم و منابعی که در اختیار داریم برای خدمت به مردم عزیز کشورمان مخصوصا تولیدکنندگان و کشاورزان گامی کوچک اما تاثیرگذار را برداشته باشیم. استارتاپ پارسیانو با مالکیت و مدیریت جناب مهندس رضا حسینی کار خود را شروع نموده و به فعالیت خود در جهت ساده سازی ارتباط بین خریداران و فروشندگان محصولات، ادامه می دهد.

استفاده از امکانات پارسیانو برای عموم آزاد بوده و همه تولیدکنندگان، خریداران و فروشندگان می توانند بدون محدودیت در این بازار فعالیت نمایند. پارسیانو با هدف حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و خریداران محصولات کشاورزی، رفع مشکلات و حمایت از این قشر اقدام به فعالیت نموده است که با یاری خداوند و استقبال خوب کشاورزان کشور رو به رو شدیم.

عمده خدمات ارائه شده در پارسیانو برای ارتباط بین خریدار و فروشنده بصورت کاملا رایگان می باشد که البته با توجه به هزینه های بستر همچون هزینه های مربوط به (هاست/دامین/بسترهای ابری/حفظ و نگهداری و پالایش اطلاعات و غیره) پلن هایی برای درآمدزایی اتخاذ گردیده تا بتوانیم با سر پا نگه داشتن این استارتاپ به ایران بزرگ خدمت کنیم.

قوانین ما چیست :

برای فعالیت در سایت پارسیانو، قوانینی در ۹ بند تنظیم شده که شما موظف به مطالعه دقیق این قوانین و پذیرش همه مفاد قید شده در زیر می باشید و فعالیت شما در پارسیانو به منزله تایید و پذیرش تمام قوانین پارسیانو می باشد. مفاد قرارداد بین ما و شما به شکل زیر است:

۱- همه کاربر ها موظف به رعایت اصل حق نشر، کپی رایت و حفظ تمامیه اطلاعات ارسالی و دریافتی از سایت و حفظ تمام اطلاعات موجود در سایت می باشند.

 

۲- همه کاربرها باید در وارد کردن اطلاعات خود برای ثبت نام در پارسیانو (شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس) و وارد کردن اطلاعات مربوط به آگهی ها برای ثبت و انتشار در پارسیانو، اصل صداقت رارعایت کرده و اطلاعات درست و صحیح خود را وارد نموده و تایید کنند.

 

۳.کاربر ها در پارسیانو مستقیما از طریق چت درون برنامه و یا شماره تماس آگهی دهنده به یکدیگر متصل می شوند و می توانند برای خرید و فروش محصولات با هم در تماس باشند و پارسیانو صرفا سازنده این بستر برای تسهیل ارتباط بین خریدار و فروشنده می باشد و هیچگونه دخل و تصرفی در کم وکیف ارتباط ها، معاملات، پرداختی ها و هرنوع معامله ای ندارد و هرگونه مسئولیت در معاملات صرفا بر عهده دو طرفی می باشد که در حال ارتباط و معامله با یکدیگر هستند می باشد.

 

۴.پارسیانو بستری است که برای ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان طراحی شده، به همین دلیل پارسیانو اطلاعات رد و بدل شده بین طرفین را رهگیری نمی نماید و در هیچ معامله خدمات و کالا و هیچ خرید و فروشی زینفع نبوده و هیچگونه وجه نقدی از بابت خرید و فروش محصولات از هیچ طرفی دریافت نمی نماید.

 

۵.کاربرها موظف هستند برای خرید محصول و یا ارسال محصول و دریافت هزینه محصولات اقدام به بررسی کامل شخصیت، هویت و محصول طرف مقابل  کرده و قبل از اطمینان از معاملات فی مابین آن ها از هرگونه واریز وجه و یا ارسال محصول، خودداری نمایند و مجموعه پارسیانو در این حیطه هیچگونه دخل و تصرفی نداشته و هیچگونه مسئولیتی ندارد و تمامیه مسئولیت های خرید و فروش ها بر عهده کاربرها می باشد.

 

۶.هرگونه ایجاد ارتباط با آگهی دهندگان در سایت باید با رعایت اصل ادب و اصول آداب معاشرت محترمانه باشد و هرگونه ایجاد مزاحمت تلفنی یا در چت برای اشخاص، پیگرد قانونی به همراه داشته و برای همیشه دسترسی شما به سایت مسدود میگردد.

 

۷.کاربر ها می توانند در صورت لزوم در صفحه چت با مشتریان، اقدام به بلاک آن شخص و حذف پیام ها کنند و اینگونه ارتباط ها را قطع کرده تا دیگر پیام دریافت نکنند و برای حذف شماره تماس خود از آگهی نیز میتوانید از طریق پشتیبانی سایت اقدام فرمایید.

 

۸. تمامیه اطلاعات موجود در سایت، اعم از اطلاعات وارد شده توسط کاربرها و اطلاعات موجود در سایت متعلق به بستر پارسیانو می باشد و پارسیانو نسبت به هرگونه اعمال قوانین بر نحوه نمایش اطلاعات اختیار تام و کامل دارد.

 

۹.خرید بسته های تعرفه دار در سایت فقط از ۲ روش ممکن است: ۱. خرید آنلاین بسته در سایت پارسیانو توسط بستر درگاه پرداخت امن زرین پال ۲.خرید از طریق کارت به کارت به شماره ۶۱۰۴۳۳۷۸۸۲۶۹۵۶۲۸ بانک ملت به نام رضاحسینی و هرگونه روش دیگری برای خرید بسته ها غیرواقعی بوده و مسئولیت آن بر عهده کاربر می باشد.

 

کاربرها برای شروع فعالیت در سایت پارسیانو موظف به مطالعه دقیق مفاد قوانین و رعایت آن ها می باشند و مطالعه و تایید این قوانین به منزله پذیرش قوانین توسط کاربر می باشد.

برای فعالیت در پارسیانو چه اطلاعاتی از شما ذخیره می شود :

برای فعالیت در سایت پارسیانو ۲ دسته اطلاعات از شما اخذ میشود: ۱. اطلاعات هویتی برای ثبت نام در سایت همچون نام و نام خانوادگی و شماره تماس ۲. اطلاعات مربوط به آگهی هایی که در سایت ثبت می نمایید همچون تصاویر محصولات، نام و توضیحات محصولات. باید بدانید که ما در حفظ اطلاعات شما در بستر وب اقدامات متفاوتی را انجام میدهیم که با رعایت نکات امنیتی و تکنولوژی های رمزگذاری از دسترسی افراد مختلف به اطلاعات شما خارج از چارچوب پارسیانو جلوگیری می کنیم و با هرگونه نشت اطلاعات از پارسیانو به بیرون تمام تلاش خود را خواهیم کرد و از بابت حفظ و نگهداری و پالایش اطلاعات خیال کاربر ها می تواند کاملا راحت باشد.

 

 

جهت ثبت آگهی لطفا فرم زیر را به دقت پر کنید

جهت ثبت آگهی لطفا فرم زیر را به دقت پر کنید